FANDOM

Aleksandra Radosavljevic - Dosta

Aleksandra Radosavljevic - Dosta

Aleksandra Radosavljevic je rodjena 06.03.1989. godine u Leskovcu. Zavrsila je nizu muzicku skolu i prve tri godine srednje u Leskovcu a cetvrtu u Beogradu. Završila je Filološki fakultet - Italijanski jezik. Pored maternjeg Srpskog govori Engleski i Italijanski, a peva na Srpskom, Engleskom, Grckom, Italijanskom i Hebrejskom jeziku.Pevanjem se bavi od svoje 6 godine. Sa 6,5 godina snimila je samostalnu kasetu sa decjim pesmama "Oci moje majke".Sama Aleksandra je komponovala nekoliko pesama na ovoj kaseti. Ucestvovala je na mnogobrojnim medjunarodnim festivalima i pevackim takmicenjima u Srbiji, Makedoniji, Bugarskoj i Rusiji. U prvom Idolu SCG 2003/04 zauzela je drugo mesto. Na prvom Radijskom festivalu 2004. proglasena je za najboljeg debitanta festivala. Bavi se i pisanjem i komponovanjem pesama.Muzika kojom se bavi je u pop-rok stilu. Pored samostalnih nastupa radila je po klubovima sa bendovima "Modesty Blaise" i "Alisa" iz Beograda.

Snimila je pop-rock album "Sa tobom letim" koji je izdala 01.12.2010. i koji se moze besplatno skinuti sa Interneta . Za pesme sa tog albuma "Dosta" i "Jutra ljubavi " su uradjeni spotovi.

Tokom 2011 godine, bila je član beogradskog benda Destiny Potato, a potom je 2012 godine sa Romanom Iskortenskym Arsafesom iz Moskve, Rusija,.osnovala bend Above The Earth. Njihov projekat pod nazivom Above the Earth objavljen je krajem 2012 godine.Za dva meseca emitovanja uspeo je da, na jednom od sajtova koji se bave ovom muzikom, zauzme četvrto mesto  EP-a u rok metal progresiv muzici za 2012 godinu.

Kao rezultat njihovog rada pojavio se 2013 g., singl Paradise koji je jako dobro primljen od strane njihovih fanova, a ubrzo zatim 2014. g. izdali su singl Promises. Što je sve doprinelo izdavanju albuma Every moment sredinom 2015g. Sve aktivnosti benda su se odvijale dok je Roman boravio u Beogradu. Medjutim aktivnost benda je zamrla kada se Roman vratio u Moskvu a bend je konačno prestao sa radom novembra 2017.g.

U međuvremenu Aleksandra je nastavila sa solo radom i klupskim svirkama u Srbijii, tako da je sredinom 2015.g. izdala singl Follow me i za isti uradila spot. Od 2014.g je postala član Fu#ked up, jednog od najboljih beogradskih klupskih bendova i sa njim nastupa širom Srbije.

U međuvremenu je sarađivala sa Davidom Micićem na nekoliko projekata a posebno je privukla pažnju svojim izvođenjem dve pesme na progresiv metal albumu Bilo3.0 koji je izašao 2013.g. i koji ima preko 600000 pregleda na ju tjubu.

Pored toga gostovala je na albumu koji izdala 2017.g. američka grupa The Room Colored Charlantan, na kome izvodi dve pesme.

Edit