FANDOM

Aleksandra Radosavljevic - Dosta03:23

Aleksandra Radosavljevic - Dosta

Aleksandra Radosavljevic je rodjena 06.03.1989. godine u Leskovcu. Zavrsila je nizu muzicku skolu i prve tri godine srednje u Leskovcu a cetvrtu u Beogradu. Trenutno je student Filoloskog fakulteta grupa za Italijanski jezik. Pored maternjeg Srpskog govori Engleski i Italijanski, a peva na Srpskom, Engleskom, Grckom, Italijanskom i Hebrejskom jeziku.Pevanjem se bavi od svoje 6 godine. Sa 6,5 godina snimila je samostalnu kasetu sa decjim pesmama "Oci moje majke".Sama Aleksandra je komponovala nekoliko pesama na ovoj kaseti. Ucestvovala je na mnogobrojnim medjunarodnim festivalima i pevackim takmicenjima u Srbiji, Makedoniji, Bugarskoj i Rusiji. U prvom Idolu SCG 2003/04 zauzela je drugo mesto. Na prvom Radijskom festivalu 2004. proglasena je za najboljeg debitanta festivala. Bavi se i pisanjem i komponovanjem pesama.Muzika kojom se bavi je u pop-rok stilu. Pored samostalnih nastupa radi po klubovima sa bendovima "Modesty Blaise" i "Alisa" iz Beograda. Snimila je pop-rock album "Sa tobom letim" koji je izdala 01.12.2010. i koji se moze besplatno skinuti sa Interneta . Za pesme sa tog albuma "Dosta" i "Jutra ljubavi " su uradjeni spotovi. Tokom 2011 godine, bila je član beogradskog benda Destiny Potato, a potom je 2012 godine sa Romanom Iskortenskym Arsafesom iz Moskve, Rusija,.osnovala bend Above The Earth. Njihov projekat pod nazivom Above the Earth objavljen je krajem 2012 godine.Za dva meseca emitovanja uspeo je da, na jednom od sajtova koji se bave ovom muzikom, zauzme četvrto mesto  EP-a u rok metal progresiv muzici za 2'012 godinu. U toku je snimanje albuma kao i nekoliko spotova koji će biti emitovani preko mreže.

Above The Earth is a metal/pop/progressive project of serbian vocalist Aleksandra Radosavljevic (ex- Destiny Potato) and russian guitarist/vocalist Arsafes (Kartikeya). They started their collaboration in January 2012 and will finished this productive year with their self-titled debut EP that is out on December 15th. The EP features some very talented and unique guest musicians from the djent scene like Jakub Zytecki (Disperse), Adam “Nolly” Getgood (Periphery) and Aleksandra Djelmash (Destiny Potato).